<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره تایپ تندزنی در کرج





 آموزش دوره    تایپ تند زنی  در کرج  | آموزشگاه   تایپ تند زنی  در کرج | آموزشگاه  تایپ تند زنی کرج

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در کرج

دوره تایپ تند زنی در کرج

تعریف دوره تایپ تند زنی



دوره آموزشی تایپ تند زنی

تایپ تند زنی چیست؟



آموزشگاه دوره تایپ تند زنی کرج


تایـپ 10 انگشتـی بهترین و سریع‌ ترین مدل تایپ حـــروف و کلــمات است و با استــفاده از این روش شــما می‌توانیـــد بدون نگاه کردن به کیبرد، با سرعت و به آسانی تایپ کنید. و اگر مدتی بطور مرتب تمرین داشته باشید در حد یک تایپیست حرفه‌ای ظاهر خواهید شد. چرا که نوشته های کامپیوتری به علل گوناگون، به مرور زمان جای نوشته های کاغذی را پر خواهند کرد.
ممکن است بسیاری از کاربران مدت زمان زیادی باشد که کار با کامپیوتر را تجربه می‌کنند اما هنوز طریقه صحیح تایپ را به خوبی یاد نگرفته و به شیوه اشتباهی که از ابتدا به آن عادت کرده‌اند، از کیبرد استفاده می‌کنند.
همیشه ده انگشتی تایپ کنید حتی اگر سرعتتان پائین آمده باشد. میزان سرعت و مهارت شما در تایپ کامپیوتری فقط و فقط بستگی به میزان تمرین و تجربه تان خواهد داشت.

آموزشگاه فنی و حرفه ای در استان البرز کرج
آموزشگاه فنی و حرفه ای در جهان‌شهر کرج
آموزشگاه فنی و حرفه ای در مهرشهر کرج
آموزشگاه فنی و حرفه ای در عظیمیه کرج
آموزشگاه فنی و حرفه ای در مرکز شهر کرج

این دوره برای کلیه افرادی که با کامپیوتر بصورت کاربردی یا حرفه ای کار میکنند، منشی ها، کارمندان اداری، جویندگان کار، مدیران و ... طراحی شده و بصورت 100% تضمینی ارائه می شود.
در این دوره کارآموز مهارت نحوه قرار دادن صحیح انگشتان روی صفحه کلید تا تایپ ده انگشتی بدون نگاه کردن به صفحه کلید با سرعت بیش از 1000 کاراکتر در دقیقه را خواهد آموخت
دوره تایپ فارسی و تایپ لاتین به صورت دو دوره جداگانه انجام می شو





    دوره های مرتبط