<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره سخت افزار کامپیوتر در کرج





آموزش سخت افزار کامپیوتر در کرج|آموزشگاه سخت افزار کامپیوتر کرج|آموزش تعمیرات لپ تاپ کرج|آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ کرج|آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر کرج|آموزش تعمیرات کامپیوتر کرج

بهترین آموزشگاه سخت افزار کامپیوتر در کرج

دوره تخصصی سخت افزار کامپیوتر در کرج

تعریف دوره آموزش سخت افزار کامپیوتر


سخت افزار کامپیوتر (Hardware) چیست؟
سخت‌افزار کامپیوتر یکی از شاخه های مهم علوم کامپیوتر محسوب می شود و به کلیه اجزا و قطعات کامپیوتر که به طور فیزیکی وجود دارند و می توان آنها را لمس کرد، Hardware یا سخت افزار می گویند. به عبارتی سخت افزار مجموعه‌ای از اجزای فیزیکی است که یک سیستم کامپیوتر را تشکیل می‌دهند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ کرج بصورت تخصصی

همانطور که در متن های بالا به آن اشاره کردیم در صورت ثبت نام در آموزشگاه karaj portal  نه تنها آموزش پایتون در کرج انجام می شود بلکه آموزش تعمیرات لپ تاپ کرج هم مانند دوره های تخصصی پایتون بسیار معروف است و ما با توجه به نیاز هر فرد می توانیم دوره های متنوعی را در این آموزشگاه قرار دهیم تا افراد های مختلف بتوانند به این آموزشگاه مراجعه کنند.
آموزش تعمیرات لپ تاپ کرج یکی از پرطرفدارترین دوره های ما می باشد! افراد های مختلفی به منظور یادگیری و  آموزش تعمیرات لپ تاپ کرج مراجعه می کنند که هر کدام از آن ها استعداد نهفته ای در زمینه ی کاری خود دارند، یکی از مهم ترین مواردی که باید بسیار به آن توجه شود این است که با توجه به سابقه ی مدرس باید در هنگام ارائه ی آموزش در کنار توضیحات مربوط به خرابی های احتمالی و مشابه نیز اشاره شود تا فرد در کنار آموزش حرفه ای نکات مختلفی را به خاطر بسپارد که در هنگام مواجه با آن بتواند به سادگی آن را حل کند، لازم به ذکر است که در صورت ورود به صنعت کامپیوتر و تعمیرات آن باید لوازم و ابزار های لازم خریداری شود تا در هنگام ارائه ی مثال بتوانید با ابزار های مختلف کار کرده و از آن ها به نحو احسن استفاده کنید.
البته زمانی که ابزار های مورد نیاز به منظور آموزش و حتی تعمیر را تکمیل کرده و از آن ها استفاده می کنید قاعدتا قبل از هر چیز کار با ابزار ها را یاد گرفته و با توجه به تمرین و تکرار در زمان آموزش به یکی از افراد های آماده جهت راه اندازی کسب و کار تعمیر لپ تاپ تبدیل خواهید شد.، بنابراین جدیت در امور آموزش می تواند مسیر زندگی شما را متحول سازد.
با توجه به اینکه لپ تاپ ها ظرافت بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند به همین دلیل باید در زمان تعویض و یا تعمیر قطعات حساسیت و ظرافت بیشتری به خرج دهید، حوصله و تشخیص خرابی دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است که تعمیرکار لپ تاپ باید در آن حرفه ای شود، ما در این آموزشگاه به معرفی تمام نکات مربوط به تعمیر لپ تاپ می پردازیم و با توجه به آن توضیحات مربوطه را ارائه می دهیم تا تمامی دانشجویان بتوانند با شرکت در کلاس آموزشی روند شناسایی خطای سخت افزاری را پیش گرفته و به یکی از افراد موفق در زمینه تعمیر لپ تاپ تبدیل شوند.

آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر کرج کجا هست

آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر کرج همانند تعمیر لپ تاپ است، اما با توجه به اینکه قطعات کامپیوتر ملموس بوده و به سادگی می توانید آن ها را مشاهده کنید پیشنهاد ما این است که در وهله ی اول در کلاس آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر کرج شرکت کرده آنگاه به دنبال تعمیرات لپ تاپ باشید، شاید کمی عجب به نظر برسد اما کسانی که در این حوزه فعال هستند نقش بسزایی در کمک به دوستان خود دارند، به عنوان مثال زمانی که افراد به منظور آموزش پایتون در کرج در این آموزشگاه ثبت نام می کنند ممکن است به هر دلیلی سیستم آن ها با مشکلات سخت افزاری مواجه شود که در اگر نسبت به تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر علاقه داشته باشد ممکن است که قبل از هر چیز به تکمیل دوره های تخصصی سخت افزار رایانه بپردازد که در این صورت اگر لپ تاپ و یا رایانه آن ها با مشکل مواجه شد به خودی خود می توانند آن را تعمیر کرده و به ادامه ی برنامه نویسی بپردازند.
اما با توجه به اینکه هر کدام از رشته های کامپیوتر با پیچیدگی گسترده ای همراه است به همین دلیل ممکن است تکمیل کردن دوره های مختلف کمی طول بکشد که بسته به میزان تلاش و کوشش فرد می تواند این موضوع متفاوت باشد؛ بنابراین اگر به صورت همزمان علاقه مند به یادگیری علوم مختلف کامپیوتر هستید در این آموزشگاه به راحتی می توانید به تمام آن ها دسترسی داشته باشد با رفع اشکال و همچنین پرسش و پاسخ خود را تکمیل تر از گذشته کنید.
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا در هنگام آموزش پایتون در کرج می توان در آموزشگاه تعمیرات کامپیوتر کرج مشغول به درس شد؟ آیا امکان ارائه درس به صورت همزمان وجود دارد؟ با توجه به اینکه هر یک از دوره ها به صورت کاملا مجزا انجام می شود قطعا نمی تواند روند آموزشی افراد را تحت تاثیر قرار دهد اما پیشنهاد ما این است که در صورت لزوم زمینه تخصصی خود را مشخص کرده و با توجه به آن آموزش خود را تکمیل کنید آنگاه بعد از تکمیل دوره و حرفه ای شدن در زمینه ی کاری خود وارد به دنیای دیگری از علم رایانه شوید، این موضوع می تواند به شما کمک کرده و تمام آموزش ها را به صورت برنامه ریزی شده پیش ببرید، البته توضیحات تکمیلی را در این خصوص مشاورین مربوطه به شما اعلام می کنند.
 
 

دوره آموزش تکنیسین حرفه ای سخت افزار با چه روشی تدوین شده است؟

دوره آموزش تکنسین حرفه ای سخت افزار، توسط متخصصین، اساتید، تجربه های عملی کار در شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی، فروشگاه های سخت افزار، تعمیرگاههای سخت افزار کامپیوتر، منابع علمی و عملی خارجی و بین المللی تهیه و تدوین شده است. شما میتوانید پس از گذراندن دوره، درک صحیحی از نیازها و توانایی های لازم برای ورود به بازار کار را کسب نمایید، آنچه که در آموزش واقعی موثر است، آموزش کاربردی و اصولی همراه با انتقال تجربیات است. در این محیط آموزشی می توانید در طول دوره تجربه کاری خوبی را کسب کرده و پس از پایان دوره هراسی از ورود به بازار کار واقعی و پذیرفتن مسئولیتهای سنگین کاری نداشته باشید.

مزایا و فرصت های شغلی تکنیسین حرفه ای سخت افزار کامپیوتر چیست؟
• فرصت شغلی به عنوان پشتیبان فنی کامپیوتری در ادارات یا شرکتها
• فرصت شغلی به عنوان تکنسین راهنما در حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از طریق تلفن
• ارتقای شغلی در محیط کار فعلی
• بدست آوردن اطلاعات کافی برای انتخاب مناسب قطعات و خرید کامپیوتر
• بی نیازی به مراکز تعمیرات و خدمات کامپیوتری جهت حل مشکلات سخت افزاری یا سیستم عامل
• ایمن شدن در مقابل از دست دادن یا سوء استفاده از اطلاعات کامپیوتر
• ایجاد زمینه کافی جهت به روز بودن در زمینه علوم کامپیوتری
• آمادگی جهت اخذ مدرک معتبر A از CompTIA
• کسب زمینه و آمادگی لازم جهت شرکت در دوره های تخصصی مهندسی شبکه یا نرم افزار

سرفصل کلی دوره آموزش سخت افزار یا A چیست؟
- آموزش مفاهیم پایه
- آشنایی با کامپیوترهای شخصی
- آموزش وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری کامپیوتر ها
- آموزش Motherboard ها و چیپست های به کار رفته بر روی آن ها
- آموزش BIOS / CMOS
- آموزش اسمبلی و یافتن مشکلات
- آموزش نصب برد اصلی کامپیوتر و یا نصب MainBoard و نصب Bus ها و یا گذرگاههای داده
- آموزش گذرگاه ها و اسلات های توسعه سخت افزار های سیستم
- آموزش Upgrade و نصب سیستم عامل ویندوز
- آموزش و آشنایی با Interface ویندوز ، فایل های بوت و Registry در ویندوز
- آموزش ابزارها و ESD ها و کاربرد آن در سخت افزار
- آموزش انتخاب Motherboard مناسب و نصب آن
- آموزش پورت های ورودی و خروجی و کابل ها و کانکتورها
- آموزش Proccessor و آشنایی با سیستم های خنک کننده آن
- آشنایی با Storage های ذخیره سازی در کامپیوتر ها
- آشنایی با دستگاههای جانبی
- آموزش و آشنایی با چاپگرهای گوناگون
- آشنایی با دستگاههای جانبی همچون Video Standards ، مانیتورها ، دوربین های دیجیتال
- آشنایی با دستگاههای بار کد خوان ها ، Biometric ها ، کارت های هوشمند یا Smart Card ها
- آشنایی با Laptop ها و ویژگی های خاص آن ها
- آموزش مراقبت های لازم هنگام کار با کامپیوتر
- آموزش رفع باگ ها و خطایابی در کامپیوتر ها
- آموزش مقایسه سیستم عامل ها و خلاصه ای بر آن ها
- آموزش بهینه سازی سیستم عامل
- آموزش رفع باگ ها و Troubleshooting در ویندوز
- آشنایی با شبکه سازی کامپیوترها با یکدیگر در سیستم های عامل ویندوزی
- آموزش ایمن سازی دسترسی به سیستم
- آموزش سرویس دهی به مشتریان
- آموزش ایجاد ارتباطات و حرفه ای شدن

بطور کلی،دوره آموزشی سخت افزار چه مطالبی را دربر میگیرد؟
- شناخت علمی و عملی کلیه قطعات و اجزا سخت افزار کامپیوتر
- فراگیری روش انتخاب و خرید قطعات کامپیوتر
- اسمبل یا مونتاژ کامپیوتر توسط خودتان (عملی)
- فراگیری روش تنطیمات بایوس کامپیوتر (عملی)
- فراگیری پارتیشن بندی هارد و نصب سیستم عامل های مختلف (عملی)
- فراگیری نصب درایورها و جسجوی آنها از اینترنت (عملی)
- فرا





    دوره های مرتبط