<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره ایندیزاین Indesign در کرج





آموزش ایندیزاین Indesign در کرج|آموزشگاه ایندیزاین Indesign  در کرج|آموزشگاه ایندیزاین کرج|آموزشگاه  Indesign در کرج|آموزش ایندیزاین در کرج|آموزش Indesign در کرج

بهترین آموزشگاه ایندیزاین Indesign در کرج

دوره تخصصی ایندیزاین Indesign در کرج

تعریف دوره آموزش ایندیزاین Indesign



نرم افزار ادوبی ایندیزاین (Adobe InDesign CC) چیست؟
ایندیزاین یک برنامه‌ی کامپیوتری رایج در زمینه نشر رومیزی ساخت شرکت ادوبی است. این نرم‌افزار در صنعت چاپ و صفحه‌آرایی بکار می‌رود و صورت کلی برای گردآوردن و کنار هم قراردادن متون و عناصر نگاره‌ای در قالب صفحات است و عمدتا بصورت مستقیم برای نگارش و ویرایش متون و نیز ایجاد و تغییر فایل‌های تصویری بکار نمی‌رود. از این نرم‌افزار بیشتر در آماده‌سازی مجلات، کتاب‌ها، سررسیدها، برشورهای تبلیغاتی و مانند آن‌ها استفاده می‌کنند.
اطلاعات بیشتر...
کاربردهای نرم افزار ایندیزاین چیست؟
- مجلات و ایندیزاین
- روزنامه ها و ایندیزاین
- سر رسیدها و ایندیزاین
- کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی با ایندیزاین
- ایندیزاین در صنعت چاپ
- حروف نگاری با ایندیزاین
- صفحه آرایی با ایندیزاین
- ستون بندی با ایندیزاین
- کادر بندی با ایندیزاین
- صفحه بندی با ایندیزاین
- ایندیزاین در امور نشر رومیزی
- و....

نمونه طراحی و صفحه بندی با ایندیزاین...
قابلیت های ایندیزاین چیست؟
ایندیزاین دارای قابلیت‌های بسیاری در حروف‌ نگاری و صفحه‌آرایی است که از آنها می‌توان تنظیم حروف، ایجاد سبک‌های حروف (typographic styles) ، ابزار برای تنظیم دقیق قرارگیری عناصر گرافیکی، قابیلت استخراج خودکار اطلاعات از فرمت‌های متنوع و تنظیم اندازه‌های ستون‌ها، کادرها و صفحه‌بندی را نامبرد.
ایندیزاین مانند سایر نرم‌افزارهای طراحی گرافیک ساخت شرکت آدوبی، قابلیت ایجاد فایل‌های PDF را برای آسان‌سازی روند آماده‌سازی طرح‌ها برای چاپ یا پخش در اینترنت را دارا است.
اطلاعات بیشتر...
چرا از نرم افزار word برای صفحه بندی استفاده نکنیم؟
وقتی صحبت از تایپ و صفحه بندی به میان می آید معمولا نرم افزاری که در ذهن همه ما تداعی می شود، نرم افزار Ms Word است.
اماوقتی بخواهیم صفحه بندی یک مجله یا کتابی را انجام دهیم که حاوی تصاویر و نمودارها و جداول زیادی در بین نوشته هایش است، اکثرا خواهیم دید که نرم افزار word قدرت کافی برای تنظیم دقیق آنها را ندارد.
علاوه بر آن در صورتی که بخواهیم محصول را برای چاپ صنعتی و چاپ خانه ای آماده کنیم نمی تواند امکانات کافی را در زمینه تنظیمات چاپی در اختیار ما قرار دهد.


فرق بین نرم افزارهای مشابه ایندیزاین
در حال حاضر ۳ نرم افزار خوب برای صفحه بندی وجود دارد:
- کوارک: این برنامه بیشتر بدرد روزنامه ها می خورد و اکثر روزنامه ها از این برنامه برای صفحه بندی استفاده می کنند امکاناتش هم قابلیت لینک مطالب و طراحی جدول در خود برنامه است.
- پیج میکر: این برنامه بیشتر بدرد مجلات می خورد البته دیگر ورژن جدیدش نمی آید.

فرق بین دو نرم افزار کورل دراو و ایلوستریتور با نرم‌افزارهای مخصوص صفحه‌بندی در تنوع ابزار برای تولید طرح و ایجاد خلاقیت طراحی است، بنابراین به دلیل شلوغی زیاد و تنوع کاربریشان، در صفحه‌بندی روزنامه‌ها، مجله‌ها یا ساخت یک کتاب، سرعت کار در این نرم‌افزار‌ها به مراتب کمتر از برنامه‌های مخصوص صفحه‌بندی (مانند InDesign یا QuarkXPress) است.
خلاصه: ادوبی این دیزاین adobe indesign cc قابلیتهای بالایی دارد. تقریبا امکانات پیج میکر و کوارک و ایلوستریتور را در خودش دارد و زبان فارسی را کاملا ساپورت می کند و حتی می تواند متون را از Word هم وارد نماید که این قابلیتش خیلی جالب است و مطمئن باشید تا چند سال دیگر حرف اول و آخر را این برنامه برای صفحه آرایی خواهد زد.
البته مایکروسافت هم جدیدا با پابلیشر خواسته این کارو انجام دهد که هنوز برای تبدیل شدن به انتخاب اول صفحه بندها فاصله زیادی دارد.






    دوره های مرتبط